Rebranding Webiso – case study
Chociaż na rynku istniejemy już od ponad 12 lat, nie ustajemy w zadawaniu sobie pytania nad celem naszej działalności i misją, która daje nam motywację do codziennego wysiłku. Chcąc zyskać większą świadomość w tym zakresie, ostatnie miesiące przeznaczyliśmy na opracowywanie kultury firmy, czego widocznym efektem był rebranding i gruntowne odświeżenie naszego wizerunku. Zapraszamy do zapoznania się z krótkim case study tego procesu!
Poprzednie logo
Poprzednie logo towarzyszyło nam od powstania firmy w 2009 roku. Od początku naszym celem było pomaganie przedsiębiorcom z różnych branż zaistnieć w Internecie – dlatego jako barwy przewodnie naszego logotypu wybraliśmy błękit i zieleń, czyli kolory kojarzące jednoznacznie z nowym technologiami, a zarazem z zaufaniem i solidnością, ważnymi dla nas wartościami.
Dotychczasowe logo Webiso.
I chociaż dotychczasowe logo dobrze oddawało nasz charakter oraz dawało nam rozpoznawalność na rynku, uznaliśmy, że nadszedł czas na małe odświeżenie naszego wizerunku – co zbiegło się w czasie z warsztatami, których celem było opisanie kultury naszej firmy.
Opracowanie koncepcji kultury firmy
Rebranding Webiso to nie tylko zmiana graficzna logotypu – to odzwierciedlenie przemiany, jaką przeszliśmy wewnętrznie w ostatnim czasie. W trakcie wielogodzinnych warsztatów kreatywnych opracowaliśmy spójną koncepcję kultury firmy, która, choć dotychczas w formie niepisanej, towarzyszyła nam od założenia Webiso.
Nasza misja wyraża się w haśle #więcej: naszym celem jest dawanie od siebie lepszych rozwiązań, więcej merytorycznej wiedzy oraz większego wsparcia – tak by nasi Klienci zdobywali #więcej w Internecie i codziennie coraz bardziej rozwijali swoje biznesy.
#Więcej to filozofia przejawiająca się na kilku obszarach naszej działalności: w podejściu do Klientów – poprzez szacunek okazywany w jakości i rzetelności naszej pracy; w tworzeniu dobrego miejsca pracy – wszyscy w zespole darzymy się nawzajem zaufaniem i szacunkiem, który realizujemy poprzez szczere rozmowy; w zaangażowanym podejściu do pracy – bierzemy odpowiedzialność za naszą pracę oraz zapewnimy sumienną i staranną realizację zadań; osiągamy zaplanowane wyniki – planujemy i koncentrujemy się na wynikach, a nie działaniach, a także w otwartości na zmiany – jesteśmy elastyczni i otwarci na nowości, dostrzegamy w nich szanse.
Rebranding jako efekt nowej filozofii
Chcieliśmy, aby nowa kultura firmy znalazła swoje odbicie w jej wizerunku, dlatego w trakcie warsztatów UX-owych pracowaliśmy nad projektem nowego logotypu, który najlepiej odda naszą misję i sposób działania.
Wierzymy, że #więcej to konkretna wartość, a nie niewiele znacząca forma, dlatego w nowym logotypie postawiliśmy na minimalizm i prostotę. Ma on odzwierciedlać nasze proaktywne podejście do Klienta, a zarazem nowoczesność w zakresie doboru rozwiązań, z jakich korzystamy. Postanowiliśmy maksymalnie uprościć formę znaku, a jednocześnie nie pozbawiać go wyrazistego charakteru: kolorystykę zredukowaliśmy do czerni i bieli, a logotypowi nadaliśmy dynamiczny, nowoczesny kształt.
Mamy nadzieję, że nasza nowa identyfikacja wizualna przypadnie Wam do gustu!
Brzmi ciekawie? Umów się na 30 minutową bezpłatną konsultację, wspólnie sprawdzimy czy to ma sens w Twojej firmie.
Łukasz Maziarz
- +48 502 475 596
- maziarz@webiso.pl