Pozycjonowanie stron - Webiso

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest podniesienie pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to proces skomplikowany i długotrwały, niemniej z punktu widzenia inwestycyjnego bardzo opłacalny. Zapewnia możliwie najtańsze pozyskanie klienta zainteresowanego wyszukiwanym produktem lub usługą.

Dominującą rolę wśród wyszukiwarek internetowych w Polsce pełni Google (ponad 97%), na drugim miejscu plasuje się Bing (około 1%), trzecią wyszukiwarką internetową jest Netsprint (około 1%), Źródło: Gemius Traffic.

Pozycjonując strony internetowe naszych Klientów dbamy, aby w każdej wyszukiwarce znajdowała się na wysokich pozycjach.

Pozycjonowanie jest stosunkowo szerokim zagadnieniem, w ramach którego można wyróżnić dwa podstawowe elementy:

W agencji Webiso pozycjonowaniem stron www zajmujemy się już od kilku dobrych lat z bardzo pozytywnymi rezultatami. Śledzimy na bieżąco wszelkie zmiany algorytmów wyszukiwarek, dostosowując swoje działania do aktualnych wymogów, dzięki czemu prowadzone przez nas pozycjonowanie jest całkowicie bezpieczne dla stron naszych klientów.

W dłuższej perspektywie pozycjonowanie organiczne jest zdecydowanie bardziej efektywne i opłacalne aniżeli kampanie linków sponsorowanych np. Google Adwords.

Pozycjonowanie w Google Maps

Dla firm działających lokalnie ogromne znaczenie ma obecność strony internetowej wysoko w wynikach wyszukiwania dla fraz regionalnych, takich jak np. "dentysta kraków". Pozycjonowanie tego typu fraz nieco różni się od pozycjonowania globalnego. W wyniku połączenia przez Google wyników organicznych z wynikami wyszukiwania Google+ Lokalnie (wcześniej Google Maps/Mapy Google), w procesie pozycjonowania duże znaczenie ma odpowiednia optymalizacja profilu firmy w tej właśnie usłudze.

Optymalizacja profilu w Google+ Lokalnie niesie ze sobą również inne korzyści - link do firmowej strony www będzie wyświetlał się użytkownikom również w wynikach wyszukiwania Google Maps, a lokalizacja firmy będzie dokładnie zaznaczona na mapie. Efektem tego będzie dodatkowy ruch na stronie, jak również obecność znacznika firmy w Mapach Google .

W naszej agencji, w parze z pozycjonowaniem organicznym, dla naszych klientów świadczymy również usługę pozycjonowania w Google Maps, dzięki czemu ich strony znajdują się wysoko w wynikach połączonych (wyniki organiczne + wyniki Google+ Lokalnie), jak również w urządzeniach mobilnych czy po kliknięciu w zakładkę Mapy.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Działania związane z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, ze względu na dominującą rolę Google (ponad 97% rynku) koncentrujemy na pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google, niemniej jednak dbamy aby strony naszych klientów w każdej wyszukiwarce znajdowały się na wysokich pozycjach.

Pozycjonowanie organiczne jest najczęściej wybierane przez naszych klientów jako działanie bardziej optymalne ze względów ekonomicznych, dodatkowo mające znacznie szerszy zasięg i korzystające w sposób naturalny z długiego ogona.

W Agencji Interaktywnej Webiso pozycjonowaniem sklepów internetowych zajmujemy się od 2008 roku. W tym czasie udało nam się z powodzeniem wypromować wiele firm i zdobyć cenne doświadczenie, pozwalające nam skutecznie pracować na wysokie pozycje i zyski naszych klientów.

Pozycjonowanie sklepów internetowych znacznie różni się od pozycjonowania zwykłych stron www. Sklep internetowy jest serwisem o złożonej budowie, zawierającym ogromną ilość kategorii i produktów. Dlatego też pozycjonowanie w tym przypadku jest procesem trudnym i wymagającym większych nakładów środków, a zdobywanie ruchu opiera się głównie o strategię tzw. "długiego ogona" (z ang. Long Tail), która w dłuższym okresie może przynieść doskonałe rezultaty w postaci znacznego wzrostu jakościowego ruchu i wysokiego współczynnika konwersji.

Skontaktuj się z nami! Chętnie podejmiemy się pozycjonowania Twojej strony internetowej, doradzimy najlepsze frazy i odpowiednią strategię pozycjonowania w korzystnym dla Ciebie modelu rozliczeniowym.

Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego lub e-mail: