Rebranding Webiso – case study

Czas czytania:
Autor: webiso

Chociaż na rynku istniejemy już od ponad 12 lat, nie ustajemy w zadawaniu sobie pytania nad celem naszej działalności i misją, która daje nam motywację do codziennego wysiłku. Chcąc zyskać większą świadomość w tym zakresie, ostatnie miesiące przeznaczyliśmy na opracowywanie kultury firmy, czego widocznym efektem był rebranding i gruntowne odświeżenie naszego wizerunku. Zapraszamy do zapoznania się z krótkim case study tego procesu!

Poprzednie logo

Poprzednie logo towarzyszyło nam od powstania firmy w 2009 roku. Od początku naszym celem było pomaganie przedsiębiorcom z różnych branż zaistnieć w Internecie – dlatego jako barwy przewodnie naszego logotypu wybraliśmy błękit i zieleń, czyli kolory kojarzące jednoznacznie z nowym technologiami, a zarazem z zaufaniem i solidnością, ważnymi dla nas wartościami.

webiso-logo

Dotychczasowe logo Webiso.

I chociaż dotychczasowe logo dobrze oddawało nasz charakter oraz dawało nam rozpoznawalność na rynku, uznaliśmy, że nadszedł czas na małe odświeżenie naszego wizerunku – co zbiegło się w czasie z warsztatami, których celem było opisanie kultury naszej firmy.

Opracowanie koncepcji kultury firmy

Rebranding Webiso to nie tylko zmiana graficzna logotypu – to odzwierciedlenie przemiany, jaką przeszliśmy wewnętrznie w ostatnim czasie. W trakcie wielogodzinnych warsztatów kreatywnych opracowaliśmy spójną koncepcję kultury firmy, która, choć dotychczas w formie niepisanej, towarzyszyła nam od założenia Webiso.

Nasza misja wyraża się w haśle #więcej: naszym celem jest dawanie od siebie lepszych rozwiązań, więcej merytorycznej wiedzy oraz większego wsparcia – tak by nasi Klienci zdobywali #więcej w Internecie i codziennie coraz bardziej rozwijali swoje biznesy.

#Więcej to filozofia przejawiająca się na kilku obszarach naszej działalności: w podejściu do Klientów – poprzez szacunek okazywany w jakości i rzetelności naszej pracy; w tworzeniu dobrego miejsca pracy – wszyscy w zespole darzymy się nawzajem zaufaniem i szacunkiem, który realizujemy poprzez szczere rozmowy; w zaangażowanym podejściu do pracy – bierzemy odpowiedzialność za naszą pracę oraz zapewnimy sumienną i staranną realizację zadań; osiągamy zaplanowane wyniki – planujemy i koncentrujemy się na wynikach, a nie działaniach, a także w otwartości na zmiany – jesteśmy elastyczni i otwarci na nowości, dostrzegamy w nich szanse.

Rebranding jako efekt nowej filozofii

Chcieliśmy, aby nowa kultura firmy znalazła swoje odbicie w jej wizerunku, dlatego w trakcie warsztatów UX-owych pracowaliśmy nad projektem nowego logotypu, który najlepiej odda naszą misję i sposób działania.

Wierzymy, że #więcej to konkretna wartość, a nie niewiele znacząca forma, dlatego w nowym logotypie postawiliśmy na minimalizm i prostotę. Ma on odzwierciedlać nasze proaktywne podejście do Klienta, a zarazem nowoczesność w zakresie doboru rozwiązań, z jakich korzystamy. Postanowiliśmy maksymalnie uprościć formę znaku, a jednocześnie nie pozbawiać go wyrazistego charakteru: kolorystykę zredukowaliśmy do czerni i bieli, a logotypowi nadaliśmy dynamiczny, nowoczesny kształt.

Mamy nadzieję, że nasza nowa identyfikacja wizualna przypadnie Wam do gustu!

wizualizacja-logo webiso-logo-na-laptopie-i-smartfonie
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webiso Domiński, Maziarz Sp. J. z siedzibą w Krakowie, ul. Tatarska 5, NIP: 677-234-88-58. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pytania i wnioski zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, aby otrzymywać odpowiedzi od Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, co oznacza, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest komunikacja z użytkownikami strony internetowej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na pytania i wnioski. Pani/Pana dane osobowe mogą być też przetwarzane po tym czasie, do upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Bezpłatna wycena

Chcesz rozwinąć swój biznes? Porozmawiajmy!

    Ogólne rozporządzenie o ochronie danych ?