Blog #webiso

Jak pisać treści, które sprzedają? Podpowiadamy!

Słowa to nie tylko podstawowe narzędzie komunikacji międzyludzkiej, ale także potężne narzędzie marketingowe. Za ich pomocą możemy przekonać odbiorcę do wykonania określonej akcji: zakupu naszego produktu, wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu itp. Jak sprawić, by tworzone przez nas teksty przynosiły oczekiwane rezultaty w postaci – na przykład – większej konwersji na naszej stronie?

czytaj więcej

Jakie korzyści daje content marketing?

Content marketing to, najogólniej mówiąc, działania skupiające się na dystrybucji w Internecie wartościowej treści, czyli contentu. W przeciwieństwie do doraźnych kampanii marketingowych content marketing służy bardziej długofalowym celom, takim jak tworzenie zaufanego grona odbiorców czy też promocja naszej marki.

czytaj więcej

Dlaczego warto śledzić ruch na stronie www i jakie narzędzia nam w tym pomogą?

Analityka internetowa to proces pozyskiwania danych na temat zachowań użytkowników na naszej witrynie. Oczywiście same informacje nic nam nie dadzą – zadaniem analityka jest wyciąganie z zebranych danych wniosków i na ich podstawie planowanie konkretnych działań, które zwiększą rentowność naszej witryny. Do czego dokładnie mogą się przyczynić dane zebrane za pomocą narzędzi analitycznych?

czytaj więcej

Czym jest CMS i kiedy warto się na niego zdecydować?

Rynek technologii internetowych zmienia się w błyskawicznym tempie. Wśród wielu narzędzi, które umożliwiają bardziej sprawną pracę programistom, są i takie, które pozwalają także osobom nietechnicznym na tworzenie stron internetowych i zarządzanie nimi – mowa tutaj m.in. o CMS-ach. Czym są i w jakich sytuacjach znajdują one zastosowanie?

czytaj więcej

Co to jest RWD i dlaczego warto zadbać, by nasza strona była responsywna?

Dziś chyba nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że responsywność to must have na każdej stronie internetowej. Statystyki pokazują, że w zeszłym roku niemal 60% ruchu sieciowego wygenerowano właśnie na urządzeniach mobilnych. Przeglądamy sieć na swoich smartfonach i tabletach w drodze do pracy czy na uczelnię, robiąc zakupy czy spacerując z psem. Jak zadbać o to, by nasza witryna zawsze wyglądała dobrze, bez względu na wymiary sprzętu, na jakim ją wyświetlamy?

czytaj więcej

Co to jest page speed i jak zwiększyć szybkość ładowania się naszej strony?

Znasz to uczucie, gdy strona ładuje się w żółwim tempie? Nic tak nie obniża komfortu korzystania z danej witryny internetowej jak konieczność czekania przez długi czas na wgranie się wszystkich treści i grafik. Kiepski page speed (ang. prędkość strony) nie tylko jednak obniża komfort użytkowników z przeglądania naszej witryny (UX), ale wpływa także niekorzystnie na naszą pozycję w rankingu Google.

czytaj więcej

Jak media społecznościowe mogą Ci pomóc w budowaniu swojej marki?

Nie będzie odkryciem stwierdzenie, że w dzisiejszych czasach social media są jednym z głównych narzędzi budujących markę – czy to osobistą, czy firmową. Niemal każdy z nas ma konto na co najmniej jednej platformie społecznościowej – social media są łatwo dostępne, proste w obsłudze, a posiadanie w nich konta jest bezpłatne, co sprawia, że tak chętnie spędzamy w nich czas.

czytaj więcej

Pozycjonowanie w mapach Google – jak robić to skutecznie?

Prowadzisz lokalny biznes i zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów? Restauracja, salon kosmetyczny, a może kawiarnia w centrum miasta? Zadbaj o to, aby klienci mogli do Ciebie trafić – pokaż się na mapce Google. Rób to z głową – dobrze opracowana mapka może wygenerować całkiem spory ruch! Tym razem podpowiemy Ci, jak dobrze zoptymalizować wizytówkę Google, by była maksymalnie wykorzystanym sposobem na pozyskanie nowych klientów.

czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep internetowy, jednak sprzedaż pozostaje bez zmian? A może chcesz rozpocząć taką działalność i zależy Ci na tym, aby dobrze zacząć? Tym razem przedstawimy Ci kilka propozycji działań, które mogą pomóc Ci rozwinąć sprzedaż. Będą to jednak podstawy – bo przecież marketing internetowy daje ogrom możliwości.
czytaj więcej

Układ informacji na stronie internetowej – dlaczego to takie ważne?

Zapewne zdarzyło Ci się wejść na daną stronę internetową, a już po kilku sekundach ją opuścić… Czy wiesz, że tzw. współczynnik odrzuceń można zminimalizować? Ten artykuł powstaje właśnie po to, abyś wiedział, w jaki sposób rozmieścić najważniejsze informacje na stronie. Poznasz również te elementy, których nigdy na stronie nie powinno zabraknąć.

czytaj więcej

Co to jest pozycjonowanie i jak może odmienić Twój biznes?

Czy wiesz, która strona jest najczęściej odwiedzana przez polskich internautów? To wyszukiwarka Google! Aż 96,3% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google – wśród nich jest wielu Twoich klientów. Pozycjonowanie, to proces, który docelowo ma Cię do nich doprowadzić.

czytaj więcej

Projekt graficzny strony internetowej – na co zwrócić uwagę

Przeglądasz strony internetowe? No właśnie – przeglądasz. I tu już masz odpowiedź, dlaczego projekt graficzny jest tak ważny! Komunikaty czy hasła reklamowe, które kierujesz do klienta, również mają duże znaczenie, jednak to właśnie projekt graficzny strony internetowej determinuje pierwsze wrażenie Twojego klienta.

czytaj więcej