Blog: marketing webiso #więcej

White paper – kiedy warto stworzyć białą księgę i co powinna zawierać?

White paper” to w dosłownym tłumaczeniu „biały papier”, jednak bardziej eleganckim, polskim odpowiednikiem będzie termin „biała księga”. A skoro „księga”, pojawia się pytanie – jakie informacje zawiera? Wyjaśnimy to zagadnienie w tym wpisie, ale na tym nie koniec – doradzimy również, jak prawidłowo stworzyć swój własny white paper zgodnie z najlepszymi praktykami.

czytaj więcej

Google Ads – krótki przewodnik po systemie reklamowym Google

Nie da się ukryć, że Internet reklamami stoi. Pojawiają się wszędzie – na witrynach informacyjnych, blogach, stronach osób prywatnych, w serwisach specjalistycznych. Ich największym dostawcą jest oczywiście firm Google, która właśnie dzięki nim osiągnęła sukces i znalazła się na obecnej pozycji giganta IT. Chociaż reklamy zazwyczaj irytują internautów, trudno sobie bez niech wyobrazić funkcjonowanie współczesnego internetu.

czytaj więcej

5 wskazówek, jak prowadzić skuteczny fanpage marki

Dzisiejszy biznes w dużej mierze opiera się na szukaniu nowych klientów w Internecie. Miejscami, dzięki którym możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, są przede wszystkim sieci społecznościowe. Wśród nich oczywiście dominuje doskonale wszystkim znany Facebook, który stał się niemal ich synonimem. Dlatego niezależnie od tego, czy ma się prywatne konto w sieci społecznościowej czy nie, posiadanie własnego fanpage jest niezwykle ważne zarówno dla pozyskiwania potencjalnych odbiorców, jak i tworzenia oraz umacniania wizerunku marki.

czytaj więcej

Jak strona internetowa może Ci pomóc w budowaniu marki osobistej?

Strona internetowe powstają w różnym celu – mogą służyć zaprezentowaniu odbiorcom naszej oferty czy też ułatwieniu im kontaktu z nami. Oprócz celów operacyjnych stworzenie strony www może także być częścią bardziej długofalowego procesu, zwanego personal brandingiem. Jak własna strona www pomoże nam w świadomym kreowaniu swojej marki osobistej? Czytaj dalej!

czytaj więcej

Jak remarketing może wpłynąć na wzrost konwersji na naszej stronie? Sprawdź!

Remarketing to jeden ze sposobów na to, jak zwiększyć ruch i konwersję na Twojej stronie internetowej. Choć nazwa może kojarzyć z się z innym terminem – rebranding – są to dwa całkowicie różne rodzaje działania. W poniższym tekście zaprezentujemy, czym jest, jakie daje zalety jego wprowadzenie oraz w jakich sieciach reklamowych można go wykorzystać. Przeczytaj, a może stwierdzisz, że to coś, co jest Ci akurat potrzebne?

czytaj więcej

Social selling – co to jest i jak możesz to wykorzystać?

Social selling to trend w sieci, który od kilku lat zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. W dosłownym tłumaczeniu możemy przetłumaczyć ten termin jako „sprzedawanie społecznościowe”, będzie to jednak niezwykle mylące. Dlaczego? Nie chodzi tu o sprzedaż bezpośrednią. Zatem czym jest social selling? Przeczytaj i dowiedz się!

czytaj więcej

Jak media społecznościowe mogą Ci pomóc w budowaniu swojej marki?

Nie będzie odkryciem stwierdzenie, że w dzisiejszych czasach social media są jednym z głównych narzędzi budujących markę – czy to osobistą, czy firmową. Niemal każdy z nas ma konto na co najmniej jednej platformie społecznościowej – social media są łatwo dostępne, proste w obsłudze, a posiadanie w nich konta jest bezpłatne, co sprawia, że tak chętnie spędzamy w nich czas.

czytaj więcej

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webiso Domiński, Maziarz Sp. J. z siedzibą w Krakowie, ul. Tatarska 5, NIP: 677-234-88-58. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pytania i wnioski zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, aby otrzymywać odpowiedzi od Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, co oznacza, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest komunikacja z użytkownikami strony internetowej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na pytania i wnioski. Pani/Pana dane osobowe mogą być też przetwarzane po tym czasie, do upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Bezpłatna wycena

Chcesz rozwinąć swój biznes? Porozmawiajmy!

    Ogólne rozporządzenie o ochronie danych ?