Czy wiesz, że już sam adres strony internetowej może pracować dla Ciebie i mieć bardzo pozytywny wpływ na SEO? Oczywiście nie będzie tak działać każdy, a jedynie odpowiednio przygotowany. Co musi mieć, aby określić go jako „przyjazny” zarówno dla użytkownika, jak i robotów wyszukujących Google? Wyjaśniamy i doradzamy – zobacz!
Wyszukiwarkę Google zna praktycznie każdy użytkownik Internetu. Ale nie każdy wie, że firma ta udostępnia również usługę wyszukiwania obrazem. Funkcjonalność ta to Google Grafika i możesz wykorzystać ją nie tylko do tego, aby odnaleźć poszukiwane przez siebie obrazy, ale również w celu podniesienia widoczności swojej witryny. W jaki sposób zrobić jedno i drugie?
„SEO” oraz „SEM” to dwa podstawowe pojęcia w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych. Ogólnie mówiąc, opisują one szereg działań, których celem jest osiągnięcie przez daną stronę wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych. To zaś powinno przełożyć się na zwiększony ruch na stronie. Na czym polegają te działania i czym różni się SEO od SEM? Dowiesz się w poniższym artykule!
Każdy właściciel strony internetowej chce mieć na niej jak największy ruch. Jednym ze sposobów na jego osiągnięcie i zwiększenie jest oczywiście pozycjonowanie. Dużą rolę pełni w nim SEO, czyli optymalizacja treści na witrynie pod kątem wyszukiwarek internetowych. SXO to niejako „bardziej zaawansowane” SEO, a co za tym idzie – może przynieść znacznie lepsze efekty niż zwykłe. Na czym polega i jak można je wdrożyć? Wyjaśniamy – przeczytaj i dowiedz się tego!
Częstą praktyką jest dbanie o działania związane z optymalizacją strony www dopiero po jej wdrożeniu – na etapie przygotowywania treści lub nawet jeszcze później. W tym wpisie chcieliśmy Cię przekonać, że o SEO warto myśleć jak najwcześniej – najlepiej już na etapie przygotowywania planu witryny. Pozwoli Ci to już od początku jej istnienia w sieci zadbać o jej wysoką widoczność w sieci oraz uniknąć konieczności wprowadzania czasem kosztownych lub czasochłonnych poprawek w przyszłości.
Analityka internetowa to proces pozyskiwania danych na temat zachowań użytkowników na naszej witrynie. Oczywiście same informacje nic nam nie dadzą – zadaniem analityka jest wyciąganie z zebranych danych wniosków i na ich podstawie planowanie konkretnych działań, które zwiększą rentowność naszej witryny. Do czego dokładnie mogą się przyczynić dane zebrane za pomocą narzędzi analitycznych?
Prowadzisz lokalny biznes i zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów? Restauracja, salon kosmetyczny, a może kawiarnia w centrum miasta? Zadbaj o to, aby klienci mogli do Ciebie trafić – pokaż się na mapce Google. Rób to z głową – dobrze opracowana mapka może wygenerować całkiem spory ruch! Tym razem podpowiemy Ci, jak dobrze zoptymalizować wizytówkę Google, by była maksymalnie wykorzystanym sposobem na pozyskanie nowych klientów.
W tym artykule wskażemy, jak opracować zdjęcia tak, aby osiągały dobre wyniki w wyszukiwarce grafiki. Dodatkowo, pomożemy Ci ocenić, czy pozycjonowane tego typu będzie dobrym rozwiązaniem w Twojej branży.
Czy wiesz, która strona jest najczęściej odwiedzana przez polskich internautów? To wyszukiwarka Google! Aż 96,3% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google – wśród nich jest wielu Twoich klientów. Pozycjonowanie, to proces, który docelowo ma Cię do nich doprowadzić.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webiso Domiński, Maziarz Sp. J. z siedzibą w Krakowie, ul. Tatarska 5, NIP: 677-234-88-58. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pytania i wnioski zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, aby otrzymywać odpowiedzi od Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, co oznacza, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest komunikacja z użytkownikami strony internetowej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na pytania i wnioski. Pani/Pana dane osobowe mogą być też przetwarzane po tym czasie, do upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.