Cosmetic Safety
Odświeżenie logo laboratorium badawczego
Zobacz jaką metamorfozę przeszło logo Cosmetic Safety - firmy zajmującej się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków.

Dla kogo pracowaliśmy?
Cosmetics Safety
O firmie
Cosmetic safety zajmuje się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków zarówno na etapie ich powstawania, jak i w trakcie obrotu już istniejącym produktem kosmetycznym. W ich ofercie znajdziemy również usługi badania składu kosmetyków, czy testy konserwacji.
Branża kosmetyczna
Tworząc stronę dla sektora laboratoriów kontroli jakości w branży kosmetycznej, kluczowe jest zaakcentowanie najwyższych standardów świadczonych usług. Warto również zaprezentować zespół ekspertów, podkreślając ich doświadczenie, znajomość przepisów oraz specjalistyczną wiedzę zdobywaną przez lata.
Logo
- Font łączący w sobie delikatność i profesjonalizm firmy
- Subtelny symbol przedstawiający w sobie usługi oferowane przez markę
- Kolorystyka przystosowana do branży, wzbudzająca poczucie bezpieczeństwa








Metamorfoza
Tworząc nowe logo dla Cosmetic Safety chcieliśmy jak najbardziej dostosować je do branży laboratoryjnej. Nasze prace rozpoczęliśmy od doboru odpowiedniej kolorystyki. Zastosowany niebieski odcień wzbudza poczucie bezpieczeństwa u klientów oraz pozwala w budowaniu większego zaufania. Delikatność symbolu podkreśla spokój zamknięty w logo. Widoczne listki to bezpieczny i naturalny skład kosmetyków. Otoczenie ich dwoma okręgami przywodzi na myśl szkła mikroskopu, czyli niezbędnego elementu wyposażenia każdego laboratorium. Font użyty w logotypie to połączenie profesjonalizmu oraz delikatności, które świetnie oddają charakter marki.
