Noel
Strona internetowa dla firmy z branży produkcyjnej
Zobacz jaką stronę przygotowaliśmy dla firmy produkującej specjalistyczne sprzęty dla osób z niepełnosprawnościami.

Dla kogo pracowaliśmy?
Noel
O firmie
Noel to firma produkująca specjalistyczne sprzęty dla osób z niepełnosprawnościami. Ich misją jest wspieranie takich osób na całym świecie. Mają oni pod sobą konkretne marki, które odpowiadają za produktu takie jak poduszki próżniowe, czy system pasów stabilizujących.
Branża produkcyjna
Strona internetowa firmy skupiającej marki produkujące specjalistyczny sprzęt rehabilitacyjny powinna łączyć techniczną rzetelność z nowoczesną i przejrzystą prezentacją oferty. Kluczowe jest, aby w klarowny sposób przedstawić zakres działania poszczególnych marek, ich produkty oraz praktyczne zastosowania.
Strona internetowa
Wyzwanie
Projektując stronę dla firmy NOEL - polskiego producenta sprzętu rehabilitacyjnego - istotne dla nas było podkreślenie wartości marki oraz wsparcie jej międzynarodowego zasięgu. Głównym założeniem było zapewnienie czytelnej struktury, zwiększenia zaufania marki oraz wyróżnienie linii produktowych marki.
Duży nacisk postawiony został na szczegółową prezentację historii firmy oraz jej 25 letniego doświadczenia w branży. Zależało nam na podkreśleniu indywidualnego doświadczenia założycieli w opiece nad osobami z niepełnosprawnościami oraz ich znajomości potrzeb tych osób. Podstrona “O nas” podkreśla w ten sposób autentyczność marki oraz buduje zaufanie u odbiorców.
Na stronie umieściliśmy również dedykowaną podstronę dla dystrybutorów, zaprojektowana z myślą o partnerach biznesowych. Znajdują się tam informacje na temat współpracy, dostarczanych materiałów marketingowych, czy też świadczonym wsparciu technicznym.
Strona została przygotowana w dwóch wersjach językowych, z myślą o globalnym zasięgu marki i obsłudze ponad 40 krajów na całym świecie.
Dodatkowym atutem strony jest film umieszczony w topie na stronie głównej, który pokazuje proces powstawania produktów firmy. Pozwala to na podkreślenie jakości oraz indywidualnego podejścia do każdego produktu.
Całość została zaprojektowana w sposób nowoczesny, przejrzysty i responsywny, tak aby odbiorcy - zarówno końcowi użytkownicy, jak i partnerzy biznesowi - mogli łatwo zapoznać się z ofertą i wartościami firmy.
- dedykowana podstrona dla dystrybutorów
- autentyczna historia firmy jako fundament zaufania
- dwujęzyczna wersja strony
- film w topie strony prezentujący proces produkcji








