Strona internetowa dla PARKCASH to wyjątkowe doświadczenie dla odbiorców ceniących sobie nowoczesność. Już od pierwszego kontaktu ze stroną chcieliśmy aby podkreślała ona profesjonalizm marki. Zadbaliśmy o estetykę strony zachowując na niej jednocześnie dużą ilość istotnych informacji. Dzięki zastosowaniu ruchomych elementów oraz materiałów wideo klienci mogą zobrazować sobie, jak to jest parkować na nowoczesnym parkingu od PARKCASH. Poniżej przedstawiliśmy cały proces, dzięki któremu strona przyniosła sukces.
Strona www
Trzy słowa, które najlepiej opisują stronę PARKCASH to na pewno elegancja, profesjonalizm oraz dynamika. Chcieliśmy uzyskać efekt estetycznej strony i w tym celu zastosowaliśmy różne filtry oraz konkretnie dobraną kolorystykę. Wykorzystanie sekcji tekstowych oraz infografik pozwala podkreślić merytoryczność firmy.
Personalizacja pod klientów
Korzystając z doświadczenia firmy PARKCASH zastosowaliśmy na stronie segmentację klientów. Dzięki temu zabiegowi odbiorcy zobaczą spersonalizowane treści na stronie, wręcz unikalnie dobrane do niego.
Wartościowy copywriting
Merytoryczny charakter tekstów tworzonych na strony internetowe to nie wszystko. Słowa mają olbrzymi wpływ ma odbiorcę, dlatego jesteśmy w stanie dzięki nim budować zaufanie u potencjalnych klientów.
Formularz kontaktowy
Dzięki łatwo dostępnemu formularzowi kontaktowemu udało nam się zwiększyć konwersję na stronie. Jest to prosta i szybka droga do skontaktowania się z marką.
Angielska wersja strony
PARKCASH będąc firmą o globalnym zasięgu potrzebował, aby ich strona posiadała angielską wersję. Dzięki temu mogą oni nawiązywać jeszcze więcej kontaktów biznesowych z poza granic naszego kraju. Rozwojowe firmy muszą walczyć o swoich klientów oraz utrzymanie się na międzynarodowym rynku, a to jest jeden ze sposobów, żeby to osiągnąć.