Co zrobiliśmy?
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- nowoczesną stronę internetową
- optymalizację SEO
Podczas realizacji dla Esovio, bardziej niż zwykle, kluczowe było zrozumienie potrzeb użytkownika. Kwestie związane z medycyną należy traktować ze szczególną uwagą. Zależało nam aby profesjonalizm szedł w parze z elegancją i efektownością.
Spójny i przejrzysty design
Rozpoczynając współpracę z firmą zależało nam przede wszystkim na dogłębnym zrozumieniu ich potrzeb. Kluczowe tutaj było wzbudzenie zaufania u odbiorcy. Aby to osiągnąć oraz przedstawić jednocześnie postępowy charakter marki, zastosowaliśmy nowoczesny oraz przejrzysty design. Dołączając do tego akcentowe kolory oraz dopasowane ikony zyskaliśmy stronę zachęcającą do skorzystania z oferty Esovio. Po analizie profilu potencjalnego odbiorcy uznaliśmy, że intuicyjna nawigacja jest jedną z najbardziej istotnych. Właśnie z takim założeniem stworzyliśmy stronę dla Esovio.
Merytoryczne treści
Treści o charakterze medycznym powinny opierać się na profesjonalizmie oraz rzeczowym tonie. Przyswajanie takiej treści wymaga większej uwagi i skupienia. Dlatego też zrezygnowaliśmy z przesadnych ozdobników i elementów wizualnych, które odciągałyby uwagę od produktów z oferty.
Skuteczne pozycjonowanie
Już na etapie tworzenia strony zadbaliśmy o wdrożenie skutecznego pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Pozwoliło to na dotarcie do większego grona odbiorców i jednocześnie zwiększenie sprzedaży.
Identyfikacja wizualna i logo
Realizacja dla Esovio nie skończyła się na stworzeniu strony. Zadbaliśmy również o odświeżenie logo oraz stworzenie otoczenia marki. Turkusowy kolor zastosowany przy tworzeniu identyfikacji wizualnej nawiązuje do profesjonalizmu marki oraz jednocześnie budzi zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Nowoczesny styl dopełnił wizję oddając w peł ni charakter marki.