Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Realizacja strony dla branży medycznej to przede wszystkim zrozumienie potrzeb użytkownika, tak aby odpowiednie funkcjonalności były odpowiedzią na ich potrzeby. Wiedząc jak duże znaczenie dla każdego z nas mają tematy związane ze zdrowiem postanowiliśmy, aby strona dla sklepu medycznego Esovio prezentowała się w profesjonalny oraz elegancki sposób.
Główne cechy strony
Głównym celem jaki przyświecał firmie Esovio było zdobycie zaufania u odwiedzających stronę. Postawiliśmy tutaj na przejrzystość treści z efektownym designem. Nie tylko stworzyło to wizerunek nowoczesnej marki, ale również wpłynęło na poczucie bezpieczeństwa u odbiorców. Dzięki odpowiedniej kolorystyce i zastosowanym ikonom klienci chcą zostać na stronie dłużej i w rezultacie decydują się na ofertę firmy. Badając potrzeby potencjalnych użytkowników strony, na pierwszy plan wysunęła się potrzeba intuicyjnej nawigacji. W oparciu o te aspekty stworzyliśmy w pełni funkcjonalną stronę, która pozwoliła poprawić sprzedaż marki.
Treści wzbudzające zaufanie
Zagadnienia o tematyce medycznej przepełnione są profesjonalizmem i neutralnym tonem. Zależało nam, aby zapewnić odbiorcom komfort w czytaniu tych tekstów, dlatego też zadbaliśmy o to, żeby aspekty wizualne nie odciągały jego uwagi. Kluczowe było tutaj zapewnienie klientom przestrzeni, w której będą mogli dobrać odpowiedni produkt do swoich potrzeb.
Skuteczne pozycjonowanie
Projektując stronę dla Esovio, od samego początku realizacji, dbaliśmy o wdrożenie optymalizacji SEO. Wprowadzone struktury pozwoliły, aby strona docierała do coraz większego grona odbiorców, a co za tym idzie - zwiększała konwersję w klientów.
Identyfikacja wizualna dostosowana do branży
Skupiliśmy się również na identyfikacji wizualnej marki. Zaprojektowaliśmy logo w nowoczesnym stylu, co pozwoliło podkreślić charakter firmy. Kolorystykę zastosowana zarówno na stronie, jak i w logo, zachowaliśmy w niebieskich barwach. Poprzez skojarzenie z medycyną wzbudzają one w odbiorcy poczucie zaufania.