Co wykonaliśmy?
- nowoczesna witryna internetowa
- identyfikacja graficzna wraz z logotypem
- optymalizacja SEO
Esovio to sklep medyczny, który wymagał od nas dogłębnego zrozumienia problemów użytkowników, przed rozpoczęciem pracy nad stroną. Branża medyczna obliguje do zastosowania stosowanego, eleganckiego designu i w 100% profesjonalnych treści, które nie pozostawiają miejsca na nieścisłości i niedopowiedzenia.
Przyjazna, przejrzysta estetyka
Najważnejszym celem marki jest wzbudzanie zaufania wśród gości witryny oraz poczucia zrozumienia ich indywidualnych potrzeb. Przy tym projekcie prace poprzedziliśmy długimi i kompleksowymi dyskusjami w zespole o tym, jak osiągnąć najwyższą przejrzystość i intuicyjną nawigację. Finalnie strona Esovio zachowuje "czystą", klarowną estetykę z pewną dozą efektowności, która pozostawia pozytywne wrażenie. Zastosowaliśmy eleganckie ikony oraz stonowaną kolorystykę, kojarzącą się nierozerwanie z branżą medyczną. Wszystkie elementy graficzne współtworzą przekaz o nowoczesnych i godnych zaufania rozwiązaniach medycznych.
Rzetelne treści i klarowne instrukcje
Strony z branży medycznej wymagają ogromnej ilości treści o charakterze informacyjnym, pisanych neutralnym i niezwykle profesjonalnym językiem. Staraliśmy się nie przytłaczać treści wizualnymi elementami, aby użytkownicy mogli spokojnie zapoznać się z bardzo ważnymi informacjami. Naszym celem było maksymalne doinformowanie klienta, aby pomóc wybrać mu odpowiednie produkty medyczne.
Pozycjonowanie
Strona Esovio już od początku założeń rozwijana była z myślą o wdrożeniu skutecznej optymalizacji SEO. Dzięki naszym rozwiązaniom, witrynę odwiedza znacznie więcej odbiorców niż wcześniej.
Projekt logotypu
Budowaniu strony internetowej towarzyszyło w tym przypadku także odświeżenie identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie nowego logo. Wybraliśmy turkus, który budzi powszechne skojarzenia z medycyną i służbą zdrowia. Zachowaliśmy nowoczesną, stosonowaną estetykę, które koresponduje z charakterem marki.