Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Sklep medyczny Esovio był projektem wymagającym od nas dogłębnego zrozumienia użytkownika. Wszelkie czynności związane ze zdrowiem i medycyną mają szczególną wagę dla każdego z nas. Dlatego postawiliśmy na profesjonalizm i stonowany, elegancki design. Zobacz co zrobiliśmy:
Efektowny i przejrzysty design
Kluczowym celem marki było wzbudzenie zaufania u odwiedzających oraz pokazanie, że rozumie ich indywidualne potrzeby. Strona łączy przejrzystość z efektownym wyglądem – budzi zaufanie, a jednocześnie robi pozytywne wrażenie. Stylowe ikonki i odpowiednio dobrane akcenty kolorystyczne zachęcają do wyboru Esovio. W trakcie projektowania prowadziliśmy szerokie analizy oczekiwań użytkowników, którym szczególnie zależy na intuicyjnej i klarownej nawigacji.
Treści i instrukcje o charakterze merytorycznym
Witryna sklepu medycznego musi oferować użytkownikom profesjonalne, rzetelne i neutralne informacje. Dlatego zadbaliśmy, aby obok estetyki znalazły się tu dokładne instrukcje i treści pomagające klientom dokonać świadomego wyboru produktów. Naszym celem było prowadzenie użytkowników krok po kroku, by ułatwić im proces zakupowy.
SEO od podstaw
Strona została zaprojektowana z myślą o optymalizacji pod wyszukiwarki internetowe. Dzięki temu generuje więcej ruchu i przyciąga potencjalnych klientów, którzy następnie stają się nabywcami.
Nowy logotyp i identyfikacja wizualna
Poza stroną internetową wykonaliśmy odświeżenie wizerunku marki poprzez stworzenie nowego logotypu. Kolor turkusowy, powszechnie kojarzony z medycyną, podkreśla profesjonalizm i powagę, a całość została zaprojektowana w nowoczesnym stylu, odzwierciedlającym rozwój i dynamiczny charakter Esovio.