Projektując stronę internetową PARKCASH zależało nam, aby dotrzeć do ludzi ceniących sobie innowacyjność. Top slider z video pozwala odbiorcy zwizualizować sobie wygodę z korzystania z parkingów firmy. Niebiesko-fioletowa estetyka strony łączy się ze zróżnicowanym sposobem zaprezentowania wszystkich kluczowych informacji. Profesjonalizm firmy, sumienność wykonywanych usług oraz oczywiście nowoczesne technologie wybijają się na pierwszy plan, od razu po wyświetleniu strony przez klienta.
Motywy przewodnie strony
Witryna PARKCASH została stworzona tak, aby przewodziły jej innowacyjne technologie, dynamika oraz wyszukany styl. Interesujące i przejrzyste przestawienie strony udało się zapewnić dzięki oprawie wizualnej i adekwatnym grafikom wplecionym w sekcje tekstowe. Dodatkowo postawiliśmy na stonowane barwy, kojarzące się z innowacyjnością.
Personalizacja treści
Innowacyjne rozwiązanie jakie wprowadziliśmy na stronie to personalizacja materiałów. Dzięki danym do PARKCASH mogliśmy dostosować treści na stronie, tak aby klient wchodząc na nią otrzymywał spersonalizowany pod niego wygląd.
Treści budujące zaufanie
Tworząc treści na stronę ważne było dla nas przede wszystkim utrzymanie ich jak najbardziej rzeczowych. Dodatkowo chcieliśmy aby dawały one poczucie bezpieczeństwa oraz podnosiły poziom zaufania klientów.
Kontakt z klientem
Jednym z głównych celów dobrej strony internetowej jest zatrzymanie odwiedzających ją gości i zmienienie ich w klientów. Jednym z elementów, który pozytywnie na to wpływa jest odpowiedni formularz kontaktowy, który pozwala na łatwy i przyjazny na kontakt klienta z firmą.
Globalny zasięg strony
Ważnym aspektem w tworzeniu witryny było również zbudowanie silnej pozycji klienta na rynku globalnym. W tym celu zadbaliśmy o stworzenie również angielskiej wersji strony, aby ułatwić kontakt z zagranicznymi klientami. Dzięki takim zabiegom firma PARKCASH staje się silniejszym graczem na międzynarodowej arenie.