Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Projektując stronę dla firmy Esovio poddaliśmy dokładnej analizie jej odbiorców. Kwestie związane ze zdrowiem są ważne dla każdego z nas. Właśnie dlatego zależało nam, aby strona podkreślała profesjonalizm marki gwarantując jednocześnie wyjątkowy design
Przejrzystość i efektowność strony
Współpracę z marką rozpoczęliśmy od analizy potrzeb konsumenta dowiadując się, że wzbudzanie u nich zaufania jest niezmiernie istotne. Stworzyliśmy stronę z przejrzystym designem dodając pojedyncze elementy, które miały dodać jej wyrazu. Zadbaliśmy również o adekwatne ikony oraz akcenty kolorystyczne. Uznaliśmy, że strona dla sklepu medycznego wymaga przejrzystości i powinna wyróżniać się intuicyjnością, będąc w ten sposób dostosowana do swoich klientów.
Rzetelne treści
Branża medyczna cechuje się profesjonalizmem i rzeczowością, co oddaliśmy w treściach na stronie sklepu. Zależało nam, aby odbiorcy mogli w pełni skupić się na treściach na stronie, dlatego nie chcieliśmy przytłaczać ich wizualnymi aspektami strony. Dobór specjalistycznych produktów pod siebie wymaga skupienia i aktywnego zapoznania się z kluczowymi informacjami na stronie.
Skuteczne pozycjonowanie
Zależało nam, żeby już na etapie projektowania dostosować stronę pod wdrożenie skutecznego SEO. Dzięki wysokim pozycjom w wynikach Google firma może realnie pozyskiwać większą ilość nowych klientów.
Logo podkreślające profesjonalizm branży
Zaprojektowaliśmy nowe logo oraz całą identyfikację wizualną dla marki. Niebieski kolor, który zastosowaliśmy w logo oraz na stronie jednoznacznie nawiązuje do profesjonalizmu i kojarzy się z branżą klienta. Tworząc nowoczesną identyfikację oddaliśmy rozwojowy charakter marki.